מעקה ברזל למדרגות פנים

בבחירת מעקה למדרגות, השיקול המרכזי שמנחה אותנו הוא כמובן העיצוב שלו המעקה והאופן בו הוא משתלב בעיצוב הכולל של הבית, אלא שפרט לסוגיית העיצוב, ישנם פרמטרים נוספים שיש לבחון ובראשם בטיחות ומעבר אור ואוויר. ככלל, כל סוגי המעקות, כל עוד הם מיוצרים תחת הוראות התקן הרלוונטי, עומדים בדרישות הבטיחות ויכולים לשמש אתכם כמעקה בטיחות למדרגות הבית. בסוגיית מעבר האור והאוויר הדברים שונים לגמרי.

מעקה למדרגות פנים מברזל – האם הוא המעקה האופטימלי?

ובכן, התשובה היא כן ולא. כן, מהסיבה הפשוטה שדגם איכותי של מעקה ברזל למדרגות פנים יכול לעמוד בכל הקריטריונים של מעקה אופטימלי. לא, מכיוון שגם מעקה עץ למשל, יכול לעמוד באותם קריטריונים. אחרי שאמרנו את זה, מעקה מברזל הוא ללא ספק המעקה שיכול להעניק לכם את רמת החוזק הגבוהה ביותר עם מינימום חומר, מה שבתורו תורם מאוד גם לסוגיית המעבר של אוויר ואור. מעקות ברזל למדרגות פנים מיוצרים בדרך כלל משילובים של מוטות מעוצבים ומרווחים, המאפשרים מעבר מלא של אור ואוויר בין הקומה העליונה לקומה התחתונה ולהיפך ותוך שמירה על רמת חוזק מרבית למקסימום בטיחות. במעקות המיוצרים מחומרי גלם אחרים נדרש בדרך כלל כמות גדולה יותר של חומר, באופן שפוגע בפרמטר המעבר של האור והאוויר. כך למשל, מעקה זכוכית הוא מעקה פתוח מאוד למעבר אור, אך חוסם לחלוטין את מעבר האוויר. במעקה עץ, עובי הרכיבים יהיה בדרך כלל גדול הרבה יותר מאשר במעקה ברזל למדרגות פנים, מה שיפגע בסופו של דבר בעיקר במעבר אוויר בין הקומות.

ובכל זאת, עדיין מדובר בבחירה שעיקרה עיצוב מעקה ברזל למדרגות פנים

הבחירה בהתקנת מעקות למדרגות ברזל היא בחירה, שמבוססת בסופו של דבר על שיקולי עיצוב וטוב שכך. סוגיית הבטיחות חייבת להילקח בחשבון וכך גם סוגיית המעבר של אור ואוויר, אבל בסופו של דבר אתם חייבים להיות שלמים ומרוצים מהתרומה העיצובית של המעקה לעיצוב של חלל הפנים בבית. עם טכנולוגיות עיבוד המתכת הקיימות היום, תוכלו להזמין דגמים של מעקות ברזל למדרגות פנים במגוון רחב מאוד של עיצובים, שאת חלקם אתם כנראה כלל לא מכירים ואולי גם לא מדמיינים. מעבר לפורמט העיצוב הבסיסי של מוטות ברזל אנכיים המתחברים עם פס תחתון ועם מוט מאחז היד העליון, תוכלו להזמין מעקה ברזל למדרגות פנים המשלב בתוכו עיטורי מתכת ברמה אמנותית עד כדי יצירת מעקה עשיר בסגנון ויקטוריאני עוצר נשימה.

ומה לגבי המחיר?

מן הסתם, בבחירת מעקה ברזל למדרגות פנים, מחיר הוא פרמטר מרכזי, שיכול להכריע את ההחלטה שנקבל לגבי המעקה המתאים לנו. כל ניסיון להפחית בחשיבות המחיר כשיקול בחירה מרכזי הוא ניסיון לא רציני שגם לא יצליח. יחד עם זאת ואחרי שאמרנו את זה, אם תפנו לגורם המקצועי הנכון, תוכלו להיחשף לאפשרויות רבות שאולי לא הכרתם, ושבאמצעותן תוכלו להשיג את העיצוב האופטימלי מבחינתכם, העיצוב שלא תוכלו לבקש יותר ממנו ובתקציב שעומד לגמרי במגבלות התקציביות שלכם. הסוד הוא כאמור, בבחירת הגורם המקצועי המתאים ולא בפשרה על מה שחשוב לכם.

אצלנו במסגריית המושב, תוכלו להזמין את כל סוגי עבודות הברזל תחת קורת גג אחת ובתוך כך, גם ליהנות מיכולות מקצועיות סופר מתקדמות, שתאפשרנה לכם להשיג בדיוק את מה שאתם רוצים: מעקה ברזל למדרגות פנים, בעיצוב האולטימטיבי מבחינתכם ובמחיר האטרקטיבי ביותר שתוכלו לצפות לו. רמת ביצוע גבוהה, התקנה מקצועית, שירות מסור ואדיב ואחריות מלאה על המעקה והעבודה – את כל זה מספקת לכם מסגריית המושב כסטנדרט בסיסי לכל לקוח. רוצים לשמוע עוד על מעקות ברזל למדרגות פנים? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819 ונשמח לסייע.

סגירת תפריט