שער כניסה לבית

רגע לפני שנכנסים לבית, אין זה סוד – שער כניסה לבית הוא הדבר הראשון שרואים לפני שנכנסים. התפיסה לאיך שהבית נראה מבפנים מושפעת בין היתר מהחיבור של מראה שער הכניסה לבית עצמו. 

אז עכשיו , אחרי שהעניין סביב מראה השער והתרומה שלו למראה הבית הכולל – איך נבחר בשער הכניסה המתאים לנו בצורה האידיאלית ביותר מתוך מבחר שערי כניסה נפוצים שאפשר למצוא מבין אינסוף של אפשרויות?

שער כניסה לבית פרטי

כשמדובר בנכס משלך, במיוחד אם זה בית פרטי, בחירת שער לבית פרטי נכון, יכול להיות תהליך מעיק, שכן העלויות יכולות להשתנות מקצה לקצה ותג המחיר יכול להרקיע שחקים.

אנו ב-מסגריית המושב מומחים בהתאמה של שער כניסה לבית פרטי מברזל לפי דרישת הלקוח ולפי דרישה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. עוד בשלב החיבור הראשון עם הלקוח, נבצע התאמה לפי אופי הבית ולפי אופי הלקוח.

אנו מספקים שערים מעוצבים לבית, שערים מברזל עם פרזול, אשר נצבעים בחימום כך ששערי הברזל יוכלו להחזיק שנים רבות מבלי להינזק מכל תנאי של מזג אוויר כלשהו.

התוצאה – אפקט ה –WOW !!! בין אם מדובר באורחים, או בקונים פוטנציאליים לבית, WOW זה בדיוק מה שאנו מצפים שיגידו עוד לפני שהם נכנסים לבית, כשהם רואים את שער הכניסה עוד בפעם הראשונה.

שער כניסה לעסק

אין זה סוד שלפתוח עסק מלווה בהוצאות רבות, כאשר בשנה הראשונה במרבית העסקים אין מה לדבר על החזר השקעה, בגלל ההוצאות הרבות.

אז עכשיו, אחרי כל ההשקעה ובחירת המיקום לפתיחת העסק, החזות של העסק מהווה פקטור רציני להצלחה, שכן בחירת שער הכניסה לעסק (במידה ורלוונטי ואפשרי) יכולה למשוך לקוחות או להרחיק לקוחות פוטנציאליים.

בחירת שער כניסה לעסק היא קריטית בדיוק מהסיבות הנ"ל.

צביעת שער כניסה לבית פרטי

רוצים שער בצבע שחור או שאולי לבן או צבע טבעי מתאים לכם יותר? במסגריית המושב כל צביעה נעשית חום ובאהבה, צביעה המחזיקה שנים רבות מבלי צורך לחדש את הצביעה של שער הכניסה. צביעה זו, הנעשית בתנור, נצמדת לשער הכניסה באופן מוןשלם ואחיד והתוצאה לא תאחר לבוא – שער כניסה מהמם ברמת גימור הגבוהה ביותר ועם ציפוי שיחזיק לכם שנים רבות קדימה בלי תחזוקה נוספת וחידוש צבע.

עיצוב שערי כניסה לבית

עולם העיצוב כולל אינסוף אפשרויות והעלויות מושפעות בהתאם לסוג העיצוב גם בהתאם.

הלקוחות של המושב יכולים לבחור ממגוון שערי כניסה מעוצבים: החל משער כניבה אטום ועד לשער כניסה בשילוב זכוכית ואפילו שער כניסה עם סורגים.

מחיר שער כניסה לבית

מחיר שער כניסה לבית משתנה בגלל גורמים רבים, כגון: בחירת סוג החומר ממנו עשוי שער הכניסה – לפי סוג הברזל, רמת העיצוב הנדרשת, רמת הגימור ועוד גורמים שמושפעים גם מההתאמה האישית לפי דרישת הלקוח.

אנו במסגריית המושב, נעשה הכול על מנת להבטיח לכם את המחיר הטוב ביותר בעבור שער הכניסה לבית שלכם, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הכי חשוב – התקנת שערי הכניסה גם מבוצעת על ידינו, כדי להבטיח שאיכות העבודה תישאר ברמה הגבוהה ביותר ושההתקנה תיעשה בצורה מושלמת על ידינו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
סגירת תפריט