מעקה למדרגות חוץ

על מעקות למדרגות חוץ מברזל

במסגריית המושב הוותיקה והמוערכת שבמושב עזרייה, מייצרים מעקות למדרגות חוץ מברזל איכותיים ומעוצבים המותאמים לכל מידה ולכל סגנון מבוקש. במסגרייה גובים עבור מעקה למדרגות חוץ מחיר משתלם במיוחד המתחיל ב- 600 ₪ למטר ונקבע בהתאם למידות המעקה ומורכבות עיצובו.

הצורך במעקות חוץ למדרגות

הצורך במעקה למדרגות מברזל עולה בכל אזור חיצוני שיש בו סכנה של מעידה או נפילה, וכן כאשר דרישות התקן מחייבות את התקנת המעקה. לכן בכל מקום בו קיים הפרש גובה שעולה על שישים ס"מ יש צורך בהתקנה של מעקות, בין אם מדובר במדרגות חיצוניות בכניסה לבית או בניין, מדרגות חוץ העולות לקומה נוספת, מדרגות העולות לגג הבית, מדרגות המובילות מהחניה לחצר, מדרגות מעל טרסה ועוד. בתור שכאלו, מעקות ברזל למדרגות חוץ מבוקשים על ידי גורמים רבים במשק, ביניהם אנשים פרטיים, קבלנים, מעצבי פנים, אדריכלים, מהנדסי בניין, אולמות אירועים, גני שעשועים, מוסדות חינוך, מרפאות, בתי עסק, בתי מלון ועוד.

דרישות התקן עבור מעקות למדרגות חוץ

על פי דרישות מכון התקנים, מעקותמעקה למדרגות חוץ למדרגות חוץ נדרשים להיות בגובה של תשעים וחמישה ס"מ לכל הפחות. בנוסף, מרווחי המעקות מעוצבים כך שאין אפשרות לטפס עליהם, ועם מרווחים שלא מאפשרים לראש של ילד להיתקע בתוכם. בנוסף התקן שם דגש על חוזק, עמידות ואיכות חומר הגלם וכן על התקנת המעקה באופן בטוח, עמיד, יציב וחזק.

ייחודם של מעקות חוץ

שלא כמו מעקות בסביבה פנימית מוגנת, מעקות חוץ נדרשים להתמודד בהצלחה לאורך זמן עם תנאי מזג אוויר קשוחים של לחות, רטיבות, גשם, חום כבד, רוחות, שמש ישירה ועוד. לכן בייצור מעקות ברזל עבור מדרגות חוץ מושם דגש מיוחד על איכות ועמידות חומר הגלם, וכן על אופן גימורו הנאות עם ציפוי מגולוון איכותי המגן על הברזל מפני חלודה הנוצרת עקב חשיפה ללחות ורטיבות. עוד מושם בדגש על חוזק המעקה ויציבותו והיותו עמיד בפני רוחות חזקות.

למה דווקא ברזל?

ברזל הינו ללא ספק חומר גלם מועדף עבור מעקות למדרגות חוץ בקרב קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי נוף, לקוחות פרטיים, מסחריים ועסקיים. זאת בגין היתרונות מהותיים שהוא מציג. קודם כל מדובר בחומר גלם איכותי וחזק שבעיבוד נכון מציג עמידות ארוכת שנים. בנוסף קלות העיבוד של חומר גלם זה מאפשרת לעצבו באינספור דרכים וצורות ולהתאימו במדויק לכל סגנון מבוקש. כמו כן למעקה ברזל המעובד באופן מקצועי עם רמות גבוהות של ביצוע וגימור יש חזות מרשימה, ייחודית ומכובדת התורמת לשדרוג חזות המרחב.

מעקות חוץ מעוצבים

מלבד תכנון מעקות חוץ למדרגות ברזל ניתן לתכנן בקשת רחבה של עיצובים, צורות, עיטורים, צבעים וסגנונות. כך למשל, ניתן לעצב מעקה חוץ בסגנון מודרני עם קו אלגנטי ישר ופשוט בגוונים של אפור, שחור ולבן. כמו כן ניתן לעצב את המעקה בסגנון כפרי המציג את חומר הגלם בחזותו הטבעית, בסגנון ים תיכוני עם מראה מאוורר ובגוני תכלת, או לעצבו בסגנון קלאסי עם עיטורים מפותלים מיוחדים.

הזמנת מעקה למדרגות חוץ מברזל

להזמנת מעקה למדרגות מברזל במחיר כדאי, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם מסגריית המושב במושב עזרייה בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט