מחיר שער ברזל לגינה

שער ברזל מחיר למטר הוא בהחלט שיקול משמעותי בבחירה של ברזל כחומר גלם במונחים של עלות מול תועלת ובזכות הטכנולוגיה שמאפשרת להפיק כל כך הרבה גם ברמת העיצוב והנראות וגם במונחים של מיגון ובטיחות- שער ברזל לחצר הוא בהחלט הבחירה הנפוצה ביותר בנוף.

שער ברזל לגינה במחיר משתלם

שער בגינה מהווה את נקודת המפגש אשר מתקיימת בין המרחב הפרטי לבין זה הציבורי, הוא מספק מענה לפרטיות ובטיחות, ואחראי גם על רושם ראשוני שנוצר בקרב המבקרים בבית. שער ברזל הוא גם סמל סטטוס, ולמרות שהוא החומר המשתלם ביותר ביחס לתמורה שהוא מעניק, שער כניסה מברזל מהווה גם סמל סטטוס. ככזה חשוב להשקיע בשער איכותי ועמיד, וחשוב לעשות את זה במקום הנכון.

במסגריית המושב מייצרים שער ברזל לגינה במחיר משתלם ובהתאמה אישית מלאה, שהינו מעוצב, איכותי, בטוח ועמיד. במסגרייה תקבלו שירות מלא ומקיף לכלל הצרכים שקשורים בשערי ברזל החל משלב התכנון והעיצוב, דרך הייצור והביצוע ועד לאספקה והקמה של המוצר.

בחירה בשער ברזל

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עושים שערים ברזל מגולוון לגינה, לחנייה ולכניסה לבית וזאת לאור האיכויות ששערים אלו מספקים. שערי ברזל, על שלל הסגנונות שלהם הם בראש ובראשונה מוצרים חזקים ועמידים, והם שומרים על התכונה הזאת לאורך זמן. בנוסף לקשיחות החומר ישנו גם קריטריון של כמות, כלומר כמות רבה יותר של חומר, או כזו שמפוזרת על שטח גדול יותר מאפשרת שערים שיכולים גם להיות גבוהים וגדולים, ומספקים פרטיות לדיירי הבית ומרתיעים פורצים.

שערים אלו מוצעים בימינו בשלל עיצובים עכשוויים ומרשימים עם עבודות פרזול מיוחדות, ויוצרים תחושה איכותית ויוקרתית. בנוסף אנו מציעים ללקוחותינו שערי ברזל איכותיים בהתאמה אישית מלאה למידות ולסגנון עיצוב מבוקש  .אחד היתרונות הנוספים הוא כמובן שער כניסה לחצר מברזל מחירים אשר נעים על סקאלה רחבה וגמישה של מחירים שונים. מחיר ברזל מגלוון אמנם דינאמי בימים אלה בהם האינפלציה משתוללת בכל העולם, עם זאת ניתן בהחלט למצוא דגמים של שער ברזל לחצר מחירים משתלמים במיוחד.

שערי ברזל איכותיים

עמנו תזכו בשערי ברזל באיכות גבוהה ביותר של חומרי גלם, ייצור, עיצוב וגימור ועם עמידה בכל דרישות התקן. איכות זו מבוססת על ניסיון עשיר וידע רב בתחום, לצד עבודה מקצועית מוקפדת על כל שלביה, מתכנון השער ועד להתקנתו בגינה. יש לנו את כל הכלים והכישורים לספק שערי ברזל בכל סגנון עיצוב מבוקש, מקלאסי ועד מודרני.

כמה עולה שער ברזל לגינה

אנו מציעים ללקוחותינו שערי ברזל לגינה במחיר כדאי במיוחד. יחד עם זאת, לשאלה כמה עולה שער ברזל אין תשובה אחידה והיא משתנה בהתאם לנתוני ומאפייני שער מבוקש, בין היתר בגין הפרמטרים הבאים:

  • מידות השער – מחיר של שער ברזל לגינה מושפע באופן ישיר ממידותיו, גובהו, אורכו ורוחבו.
  • עיצוב – ככול שלשער יש עיצוב יותר עשיר ומורכב, המשלב גם אלמנטים נוספים כמו חלון או סורגים, כך הכנתו יותר מורכבת וממושכת וכך עולה במקביל מחירו.
  • מנגנון פתיחה – מחיר שער לגינה מושפע גם ממנגנון ההפעלה שלו, כאשר יש הבדל משמעותי בין עלות שער עם מנגנון ידני לבין שער חשמלי עם מנגנון פתיחה בעזרת שלט, הנדרש גם במנוע ובמערכת חשמלית ואלקטרונית.
  • סוג גלוון – גלוון לשער גינה ניתן לבצע בשיטה חמה וקרה. גלוון חם עם שכבה עבה של אבץ נחשב ליותר איכותי וגם יותר יקר, וזאת לעומת גלוון קר עם שכבה יותר דקה של אבץ ומחיר יותר זול. בהתאם לכך גדר ברזל מגולוון מחיר משתנה גם ביחס לדרגות צפיפות הגדר.
  • התקנה – גם מידת מורכבות ההתקנה משפיעה באופן ישיר על מחיר השער.

הקמה של גדר היא לא עניין של מה בכך והיא מהווה הזדמנות אמיתית לביטוי אישי ולהגשמת חלומות. בעוד שבמחיר מינימלי ניתן לקבל פתרון סטנדרטי ומשביע רצון, מעט השקעה תייצר תוצאה עוצרת נשימה וכזו שתהיה לה השפעה גם על ערך הנכס. גדר הבית, במיוחד אם היא עשויה ברזל היא לא רק שער הכניסה הפיזי והרעיוני אל הבית, אלא היא מהווה כשלעצמה סמל סטטוס של ממש. אפשר לראות את זה בקלות דרך סטנדרטיזציית הדגמים כאשר אוכלוסיות בעלות מאפיינים סוציו- דמוגרפיים דומים מתקינות גדרות ברזל בסגנונות עיצוב דומים.

בין אם אתם בוחרים בסגנון עיצוב דרמטי ומוחצן ובין אם אתם בוחרים בסגנון עיצוב סולידי ומאופק – ברזל הוא חומר עם אמירה מובהקת ולכן עצם קיומה של גדר ברזל, ולו הפשוטה ביותר משדרגת את ערך הנכס באופן שאין שני לו. לא רק מבחינת שווי הערך שלו אלא גם מבחינת הוויזואליות החיצונית והאופן שבו כל הבית נתפס מבחינה אסתטית, כפי שהוא מושפע מהשער שפוגש אותנו בכניסה.

הזמנת שער גינה מברזל במחיר כדאי

להזמנת שער גינה מברזל במחיר כדאי, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה, בטלפון 052-2411819 או במייל kirilshkolnik96@gmail.com.

 
סגירת תפריט