מעקות ברזל מעוצבים

לשדרג את הבית עם מעקות ברזל מעוצבים

מבקשים לשדרג את ביתכם עם מעקה ברזל מעוצב, עמיד ובטוח המותאם למאפייני החלל ולסגנון עיצובו? עם מסגריית המושב הפועלת בשוק מעל לשני עשורים תזכו במענה שלם עם שלל אפשרויות להזמנת מעקות מעוצבים מברזל באיכות ביצוע וגימור חסרת פשרות. במסגריה מציעיםם עבור מעקות ברזל במחירים משתלמים המתחילים ב- 900 ₪ למטר.

 

הביקוש למעקות מעוצבים

בתקופה בה אנו חיים בה המודעות לעיצוב רק הולכת וגדלה, וההתייחסות לעיצוב הבית חלה על כל פרטיו לרבות מעקות. אם בעבר מעקות למדרגות ומרפסות היו מעוצבים באופן סטנדרטי הרי שכיום המצב שונה לחלוטין ומעקות מוצעים בשלל סוגים, חומרים ועיצובים שונים. בין סוגי המעקות בולטים במיוחד מעקות ברזל מעוצבים דקורטיביים, כפי שמספקת המסגריה.

האיכויות של מעקות ברזל מעוצבים

מעקות ברזל הינם למעשה סוג ותיק של מעקות, הקיים כבר משחר ההיסטוריה, המספק מענה בטיחותי, פרקטי ודקורטיבי, איכותי ומרשים. ההעדפה לחומר גלם זה נובעת ממספר סיבות עיקריות. קודם כל מדובר בחומר עמיד וחזק המספק מענה בטוח בהתאם לדרישות התקן, אשר ישרת את בעליו שנים רבות וטובות. בנוסף, הברזל הינו חומר גלם שביד מיומנת ניתן לעצבו באינספור צורות ולהתאימו לכל סגנון עיצוב. כך למשל, ניתן למצוא מעקות מעוצבים בסגנון מודרני אלגנטי עם קו ישר ופשוט, מעקות קלאסיים מפוארים עם שפע של עיטורים ופיתולים או מעקות ברזל מעוצבים בסגנון כפרי המדגיש את איכותו הטבעית של חומר הגלם. מעבר לכך, למעקות ברזל יש חזות מרשימה, ייצוגית ומכובדת התורמת לשדרוג כל חלל בו הם מותקנים ומעניקה לו מראה על הרמוני, ייחודי ואיכותי.

מחירים של מעקות מעוצבים

אם תערכו עבור מעקות ברזל השוואת מחירים תגלו טווח מאוד רחב, הנובע ממספר סיבות מרכזיות. קודם כל מחיר מעקה ברזל נקבע בהתאם למידותיו, אורכו וגובהו. כמו כן מחיר המעקה משתנה בהתאם לייעודו, בין אם מעקה מרפסת ישר או מעקה מדרגות מפותל. בנוסף, מחיר של מעקות מוכתב ממורכבות העבודות, כך שעבור מעקות מעוצבים דקורטיביים המחיר גבוה ממעקות רגילים בגין מורכבות עבודות העיצוב, ההכנה והגימור. מעבר לכך, תגלו שבתי עסק שונים מציעים עבור עבודות עיצוב של מעקות מחירים שונים. בהשוואה לשוק, במסגריה שלנו מעקות מברזל מעוצבים מוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד, מבלי להתפשר על בטיחותם, איכות חומרי גלם ורמת ביצוע וגימור.

שיקולים בבחירת מעקות

בבחירת מעקות מעוצבים מברזל ישנם מספר שיקולים בסיסיים שיש לקחת בחשבון. קודם כל אין להתפשר על רמת הבטיחות של המעקה והיותו מתוכנן בהתאם לכל דרישות תווי התקן ומאפייני המבנה ואזור ההתקנה. כמו כן יש להתאים את חזות המעקה לעיצוב הבית, בין אם מודרני, כפרי, קלאסי, יוקרתי, אורבאני, וינטג', ים תיכוני, אוריינטלי או אחר. התייחסות זו תיקח בחשבון חומרי גלם נוספים שיש במרחב וכן גוונים דומיננטיים שניתן לשלבם במעקה. כך למשל, לבית מודרני יתאים לרוב מעקב בגווני שחור, לבן או אפור, ואילו בבית כפרי יישמר לרוב מראה וגוון טבעי של המעקה. לבית יוקרה יתכן וייבחר מעקה בגוון נחושת או מוזהב ובבית בסגנון קלאסי מעקה בגוון שמנת לרוב ישתלב נהדר.

הזמנת מעקה ברזל מעוצב במחיר הוגן

להזמנת מעקה ברזל מעוצב או מדרגות ברזל לבית במחיר הוגן, ולעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם מסגריית המושב במושב עזרייה בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט