מחיר מעקה למדרגות

מחיר מעקות למדרגות – כיצד הוא נקבע?

אם יש לכם מדרגות, יש לכם גם מעקה. מעקה מדרגות הוא לא רק פריט עיצוב אלא בראש ובראשונה פריט בטיחות, שחובה להתקין על פי חוק בכל גרם מדרגות. ובכל זאת, גם במדרגות עם מעקה עשוי להתעורר פתאום הצורך להחליף את המעקה הקיים ולהכניס לבית קצת חיים חדשים. השאלה היא כמה זה יכול לעלות לכם ומהן הסיבות הטובות ביותר שבגינן כדאי לכם לשקול החלפה של המעקה הקיים ועל כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

החלפת מעקות למדרגות – למה זה טוב?

ובכן, במרבית המקרים בהם בעל הבית מעוניין להחליף את המעקה במדרגות הבית, הסיבה לכך היא בלאי של המעקה הקיים או רצון עז לשנות את המראה והאווירה בבית. אלו הן כמובן שתי סיבות מספיק טובות בכדי לקבל החלטה על החלפה של מעקה אחיזה למדרגות. יחד עם זאת, ישנם מקרים נוספים בהם כדאי מאוד לשקול החלפה כזאת, מקרים שאולי מעולם לא חשבתם עליהם כי כל כך התרגלתם למעקה הקיים.

כך למשל, האם המעקה שלכם פוגע במעבר אור ואוויר בין הקומות. בבתים רבים, שנרכשו ישירות מקבלן, מותקנים מעקות עץ סטנדרטיים ואטומים הפוגעים במעבר אור בין הקומות וכך גם לגבי מעבר אוויר. מעקות אלה יוצרים אווירה קצת קודרת וחשוכה שאפשר לפתור באמצעות פתיחת מרחב המדרגות למעבר אור ואוויר. במקרים אחרים, אולי פשוט נמאס לכם מהמעקה הקיים, אולי שיניתם את סגנון העיצוב בבית ואתם רוצים להתאים גם את המעקה או אולי הגיע המעקה שלכם לשלב חיים בו הוא כבר לא חזק מספיק וכבר מתחיל לסבול "מקמטים". בכל מקרה, אין שום סיבה להישאר לנצח עם המעקה המקורי בחדר המדרגות בבית ואם יש בכם את הצורך, יש לכם גם את האפשרות להחליפו.

כמה עולה מעקה למדרגות?

מן הסתם, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקבלת החלטה על מעקה ועל הדגם הספציפי שלו, הוא מחיר מעקה למדרגות. בבחירת מעקה למדרגות מחיר המעקה יכול להשתנות מאוד בהתאם לחומר הגלם ממנו הוא עשוי, העיצוב שלו וכמובן אורכו. מעקה מתכת למשל, יכול לעלות לכם בין 600 שקלים למטר לדגמים סטנדרטיים ועד 1,500 שקלים למטר לדגמים מגולוונים בעיצוב מורכב. מעקות עץ יכולות לעלות הרבה יותר, בהתאם למידת העיבוד של העץ וסוג העץ. לפני שאתם מתחילים לברר מחירים, כדאי אולי להגדיר את מסגרת התקציב שאתם מוכנים ויכולים להעמיד לטובת העניין ולאחר מכן לאתר את דגמי המעקות שעומדים במסגרת הזאת.

ברמת הסבירות הגבוהה ביותר, יהיו אלה מעקות הברזל שיוכלו לספק לכם גם את העיצוב המתאים לכם וגם את המחיר שעומד במסגרת שהגדרתם ובכל זאת, גם במעקות אלה יש לכם את האפשרות לשלב אלמנטים של עץ, פולימר, זכוכית, מתכות ניקל ונירוסטה ועוד שלל פריטי עיצוב, שיכולים להעניק למעקה שלכם את המראה והאופי לו אתם מייחלים. אתם רק צריכים למצוא את הגורם המקצועי הנכון, שיוכל לייצר עבורכם את המעקה המיוחל ויוכל גם לעשות זאת, בתוך מסגרת תקציבית שממנה לא תרצו לחרוג.

אצלנו במסגריית המושב תוכלו להזמין את כל סוגי עבודות הברזל תחת קורת גג אחת, להתרשם ממגוון רחב של דגמי מדף עבור מעקה אחיזה למדרגות וכמובן לשבת עם הצוות המקצועי שלנו ולתכנן את המעקה הייחודי שלכם בהתאמה אישית מלאה. כל המעקות המושב  מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של חומרים, איכות, עיצוב, התקנה ושירות, לרבות אחריות מלאה על המעקה ועל העבודה. לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.

סגירת תפריט