מחיר מעקה מברזל

מחיר מעקה ברזל

השאלה כמה עולה מעקה דומה מאוד לשאלה כמה עולה רכב. העלות למעקה ניתנת בדרך כלל לפי מטר ובתוך כל מטר כזה יכול המעקה להיות בנוי מסוגים שונים של חומרי גלם ומאינספור שילובים ביניהם, מכמויות שונות של חומר, ממורכבויות שונות של עיבוד החומר, עיטורים, גילופים ועיצובים, כך שכל מטר מעקה יכול להיות מתומחר באופן שונה לחלוטין ממטר מעקה אחר. יחד עם זאת, ניתן בהחלט לדבר על מחיר מעקה ברזל ברמה ממוצעת ואת המספרים תוכלו לראות ממש כאן בשורות הבאות.

אז כמה עולה מטר מעקה ברזל?

אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים להתקין בביתכם מעקה ברזל וכעת אתם רוצים לברר כמה זה יכול לעלות לכם, כדאי לדעת את הדבר הבא: מחיר מעקה ברזל למטר יכול להשתנות מאוד מדגם לדגם ומדגם מדף לדגם בהתאמה אישית. המעקה הפשוט והזול ביותר הוא מעקה מוטות עגולים עם פס מתכת תחתון ופס מתכת עליון, המשמש כמאחז היד. דגם זה של מעקה ברזל כולל בתוכו את כמות המתכת הקטנה ביותר ומיוצר ברמת המורכבות הנמוכה ביותר. מן הצד השני, אם תרצו לשלב במעקה שלכם למשל מאחז יד מעץ מלא, להוסיף עיטורי ברזל מסולסלים ואולי אפילו לעצב את המעקה בסגנון ויקטוריאני, המחיר יכול לטפס באופן משמעותי כלפי מעלה. אז אם נרצה להכניס את כל זה לטווחים של מספרים נוכל לקבל ארבע קטגוריות מרכזיות של מחירים:

  • מעקה ברזל סטנדרטי – החל מהדגם הפשוט ביותר וכלה בדגמים נוספים שכוללים רמות עיבוד מינימליות ללא תוספות ועיטורים באופן חריג. מעקה כזה יכול לעלות לכם בין 600 ל-800 שקלים למטר.
  • מעקה ברזל מגולוון – מעקה ברזל סטנדרטי שמיוצר מברזל שעבר תהליך גלוון והופך אותו להרבה יותר עמיד בפגעי מזג האוויר והזמן ויעלה לכם בין 1,000 ועד 1,300 שקלים למטר.
  • מעקה ברזל מעוצב – מעקה ברזל ללא גלוון אך כזה שמיוצר בסטנדרטים גבוהים של עיצוב ועיבוד מורכב. מעקה כזה יעלה לכם בין 1,000 ועד 1,200 שקלים למטר.
  • מעקה ברזל מעוצב ומגולוון – זהו למעשה הטופ של דגמי מעקות הברזל ועלותם יכולה לנוע בין 1,200 שקלים ועד 1,500 שקלים למטר.

לעניין זה יש לשים לב לשני דברים: א' מדובר במחיר למטר ועל אף שהפערים בין דגם לדגם נראים מינוריים, בפועל, כשמכפילים את המחיר במטראז' הכולל של המעקה, הפער יכול להיות דרמטי. ב' ישנם כמובן דגמים יקרים הרבה יותר, בדרך כלל כאלה המיוצרים בהתאמה אישית וכוללים שילובים מורכבים של חומרי גלם, כמויות גדולות של חומר גלם ורמות עיבוד ועיצוב גבוהות במיוחד.

מחיר מעקה ברזל – פרמטר קריטי אבל לא יחיד

בבחירת מעקה ברזל לבית, מחיר המעקה מהווה פרמטר קריטי ואין שום טעם להתעלם ממנו או להפחית בחשיבותו. יחד עם זאת, בחירת הדגם הספציפית לא אמורה להישען אך ורק על תג המחיר, שכן מדובר בפריט עיצוב שילווה אתכם במשך עשורים בביתכם ומן הראוי להתייחס אליו כאל השקעה לטווח ארוך ולא להוצאה חד פעמית. אם תפנו לגורם המקצועי הנכון ואם תקדישו את הזמן לבדיקת כלל האפשרויות העומדות בפניכם, תוכלו למצוא את המעקה שיעניק לכם את האיזון הטוב ביותר בין עיצוב, איכות ומחיר.

אצלנו במסגריית המושב תוכלו להזמין את כל סוגי עבודות הברזל תחת קורת גג אחת ובכלל זה גם מעקה ברזל לבית, לעסק או למתחמי חוץ. במסגריית המושב תוכלו לבחור בין שלל דגמי מדף שלנו או להזמין מעקה בהתאמה אישית משלכם – כולם מיוצרים באיכות גבוהה מאוד, תוך הקפדה על סטנדרטים מקצועיים ועם מתן אחריות מלאה למעקה ולעבודה. לפרטים נוספים, התקשרו עוד היום לטלפון 052-2411819 ונשמח לסייע.

סגירת תפריט