מחיר גדרות ברזל לפי מטר

כמה עולה מטר גדר ברזל

מחפשים פתרון טוב ויעיל לגידור היקפי של הבית? ישנם היום פתרונות של גדרות ברזל במגוון רחב של פורמטים, החל מרשת ברזל מגולוון או בציפוי PVC וכלה בגדרות ברזל מאסיביות בפרופיל צפוף והמחירים בהתאם. בשורות הבאות לא נוכל לפרט בפניכם את כל המחירים המדויקים של כל דגם, אבל בהחלט נוכל לתת לכם את התמונה הגדולה שתסייע לכם לבחור את הכיוון אליו אתם רוצים לפנות.

כמה עולה מטר גדר ברזל?

כדי לענות על שאלה זו צריך להגדיר תחילה באיזה סוג של גדר ובאיזה סוג של ברזל מדובר. גדר הברזל הפשוטה והזולה ביותר היא גדר רשת, המיוצרת מרשת של מוטות ברזל דקיקים המרותכים זה לזה בתצורה של רשת ריבועים או מעוינים. גדרות אלה מגיעות בפורמט של ברזל סטנדרטי, ברזל מגולוון או ברזל מצופה ב-PVC, בדרך כלל בגוון ירוק. את הגדרות האלה ניתן לרכוש בחנות חומרי בניין במחיר דו ספרתי לדגמים הפשוטים ביותר ועד כ-270 ש"ח למטר בדגמים היותר מתקדמים. מחיר זה מושפע גם מגובה הגדר וישנם מספר גבהים סטנדרטיים בהם ניתן להזמין את הרשתות הללו. יחד עם זאת, יש לזכור שמחירים אלה מתייחסים אך ורק לרשת הגדר ואינם כוללים בתוכם את עלות מוטות הברזל המהווים את הקונסטרוקציה אליה מצמידים את הרשת ואינם כוללים בתוכם גם את עלות העבודה. אם אתם חושבים על גדר בפורמט מאסיבי יותר, המחירים יכולים לקפוץ בצורה דרמטית על פי הפירוט הבא:

  • מחיר למטר גדר ברזל סטנדרטית יעמוד על 700 עד 900 שקלים למטר
  • גדר ברזל בפרופיל צפוף, כלומר במרווחים קטנים בין מוטות הגדר תעלה בין 1,200 ועד 1,800 שקלים למטר
  • אם תרצו לשלב ברזל עם עץ או זכוכית, המחיר לו אתם יכולים לצפות ינוע בסביבות 1,200 שקלים למטר
  • אם בכל זאת תרצו להיצמד לפורמט גדר הרשת הפשוטה, העלות הכוללת, לרבות עבודה וקונסטרוקציה תעמוד על כ-500 שקלים למטר בממוצע.

גדר ברזל בהתאמה אישית

בהזמנת גדר ברזל מחיר למטר מושפע מפרמטרים רבים ובכלל זה סוג הברזל, עובי הברזל, רמת העיבוד והעיצוב של הברזל, גובה הגדר, האורך הכולל של הגדר, שילובים של חומרי גלם ואלמנטים מבניים ועיצוביים אחרים וכן הלאה. אם אתם מחפשים את הפתרון הזול ביותר, דגם גדר מן המדף תהיה תמיד האופציה הזולה ביותר, אך אם לכם יש עיצוב כלשהו שדווקא אותו אתם רוצים להתקין בביתכם, השירות לו אתם זקוקים הוא שירות של גדר ברזל בהתאמה אישית ובמקרה הזה, המחיר יכול להיות גבוה יותר, לעיתים באופן משמעותי. ובכל זאת, השאלה כמה עולה מטר גדר ברזל היא שאלה שאתם רוצים לשאול את עצמכם אך ורק לאחר שהחלטתם על סגנון הגדר הרצוי לכם, או לפחות הגדרתם את הקווים האדומים והקווים המנחים בבחירתה. כפי שניתן לראות, טווחי המחירים הם משמעותיים ובמיוחד כאשר מכפילים את המחיר למטר באורך המלא של הגדר ולכן כדאי תחילה להגדיר את התקציב העומד לרשותכם ולהתכוונן לפורמט שיותר מתאים לכם גם מבחינה תקציבית.

אצלנו במסגריית המושב תוכלו להזמין כל סוג גדר ברזל שתרצו וליהנות ממגוון רחב של דגמי מדף ומהאפשרות של בניית גדר ברזל בהתאמה אישית עם חופש עיצובי מוחלט שלכם, בתמיכה מקצועית שלנו. כל הגדרות של מסגריית המושב מיוצרות בסטנדרטים גבוהים של חומרי גלם, עבודה, שירות, אחריות ובמחירים אטרקטיביים ותחרותיים מאוד ביחס למחירי השוק. אל תתרשמו מהמחיר הממוצע בשוק – התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 052-2411819 וקבלו הצעה שלא תוכלו לעמוד בפניה, לא מבחינה עיצובית ולא מבחינה תקציבית.

סגירת תפריט