מעקה בטיחות למדרגות

מעקות בטיחותיים למדרגות – כדאי וחשוב לדעת

מעקה בטיחות למדרגות הוא ללא ספק אביזר חובה. כל אחד מאיתנו כשעולה ובוודאי כאשר הוא יורד במדרגות מרגיש בטוח יותר כאשר הוא אוחז את ידו במעקה, ללא קשר לגילו ומצבו הבריאותי. אנשים מבוגרים או אנשים שמצבם הבריאותי אינו תקין זקוקים אף עוד יותר לתמיכה של המעקה כדי לעלות או לרדת בבטחה וכדי למנוע נפילה. לצד בחירה של מעקה בטיחותי לאחיזת יד חשוב לבחור סורגים שמטרתם למנוע נפילה של ילדים ומבוגרים כאחד מהצד הבטוח של המדרגות אל הצד הלא בטוח או הפתוח.

גם אם הבית נמצא בתהליך בניה, כדאי כבר בשלב זה להתקין מעקה בטיחות זמני ולהחליפו במעקה בטיחות קבוע לפני הכניסה אל הבית. נושא זה מקבל חשיבות יתרה כאשר מדובר בבית עם דיירים מבוגרים או בית עם ילדים קטנים. מכון התקנים הישראלי קבע תקנים מחמירים בכל הנוגע למעקות בטיחות וסורגים לגרמי מדרגות, לכן חשוב מאוד לבחור בעלי מקצוע שיש להם את כל האישורים וההסמכות לביצוע עבודות אלו כנדרש.

מדוע לבחור מעקה מדרגות מברזל?

מעקה למדרגות הוא אמנם אביזר שימושי ובטיחותי בראש ובראשנה, אך יחד עם זאת לא חייבים להתפשר על עיצוב, יופי וסגנון אישי. על מנת לשמור על היופי, היוקרה והעיצוב האישי של הבית, רבים בוחרים את הברזל כחומר הגלם המועדף ביותר. הברזל חזק ועמיד לשנים ארוכות. ברזל שעובר תהליכי ייצור קפדניים אינו מחליד גם בתנאי מזג אוויר ולחות קשים ביותר, ולא פחות מכך, בידיים של אומן ניתן לעצב אותו לצורת ופיתוחים שיתנו לבית מראה ייחודי ומקורי, לפי הסגנון והעיצוב שמתאימים לכם.

מסגריית המושב שממוקמת במרכז הארץ, הוקמה בשנת 1998 ומאז הספיקה לתת שירות איכותי ומקצועי לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ. המסגרייה מתמחה בעיצוב ברזל ובהתאמה לפי תכניותיהם של מהנדס, אדריכל או מעצב, וכמו כן לפי סגנון אישי. הנכם מוזמנים להיכנס אל אתר האינטרנט של החברה ולהתרשם ממגוון הפתרונות והאפשרויות.

צרו איתנו קשר בטלפון – 052-2411819.

סגירת תפריט