סורגים מברזל

סורג ברזל

פתגם רואנדי עממי אומר: ” מי שלא גנבו ממנו, לא נזהר”, אין ספק שמי שלא נכווה מפריצה לבית עשוי להיות שאנן יותר ופחות זהיר, אך אנחנו חושבים שניתן להפחית באופן משמעותי את הסיכוי לפריצה לביתכם באמצעות סורגים מברזל, וזה המניע לכך שרוב האוכלוסייה  שמתגוררת בבתי קרקע או בקומות הראשונות בבניין בוחרים להגן על ביתם באמצעות סורג ברזל, פתרון שמוכיח את עצמו כבר מאות שנים.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים סורגים?

  • מרווח בין סורגים – המרווחים בין המוטות של הסורגים אינם יכולים להיות גדולים מ-100 מ”מ. (הדבר נועד על מנת להגן מפני מעבר ילדים או תינוקות בין מוטות הסורגים)
  • קורוזיה – על מנת למנוע חלודה בסורג – מה שיגרום להיחלשותו, יש להתקין סורגים מגולוונים בלבד. ישנן שתי שיטות גלוון: חם – בה טובלים את הסורג כולו באבץ – תהליך שהינו יקר יותר מתהליך של גלוון קר בו מבצע המסגר את הגלוון בעצמו. אל תוותרו על גלוון – סורגים ללא גלוון יחלידו במהירות ולא יהיו אפקטיביים לאחר זמן לא רב.
  • כאשר המסגר מזמין ברזל לסורגים יש לוודא המוטות הם מלאים ולא חלולים. רק בצורה זאת ניתן להגן על הברזל מפני קורוזיה.
  • נעילה – במידה ואתם מזמינים סורג הזזה או פתיחה יש לבדוק שהמנעולים עומדים בתקנים המתאימים עבור סורגים מברזל.
  • עובי הסורג – רוב הסורגים הם בקוטר 12 מ”מ, ככל שהסורג עבה יותר, הוא מקשה באופן משמעותי על עבודת הפורץ. ניתן להזמין סורגים עבים יותר – 14 מ”מ ומעלה אך יש לקחת בחשבון שסורגים אלה יהיו יקרים יותר.
  • אחריות – מסגרייה מקצועית נותנת לפחות 3 שנות אחריות על הסורגים – במידה והמסגר מסרב לתת 3 שנים אחריות, הדבר צריך לעורר נורת אזהרה לגבי טיב העבודה. האחריות צריכה לכלול גם הופעה של סימני קורוזיה בסורג.
  • עיצוב הסורג – יש אנשים שיסתפקו בעיצוב סטנדרטי של סורגים ישרים – אך קיימות אינספור דוגמאות של עיצובים יפהפיים של סורגים – בקשו מהמסגר לראות קטלוג דוגמאות של סורגים. מומלץ להתאים את סגנון הסורג לעיצוב הבית: מודרני, כפרי, תעשייתי, קלאסי וכו’.

האם אתם מחפשים מסגרייה אמינה ומקצועית?

האם אתם מעוניינים לדעת עוד על סורגים, ברזל ונפחות הגעתם לכתובת הנכונה! אנו מתמחים בכל עבודות המסגרות ומספקים פתרונות מלאים לעבודות מורכבות ביותר לפי תוכניות של אדריכלים ומהנדסים. אנו מתחייבים לספק עבודה מדויקת, שימוש בחומרי גלם איכותיים וגימור מעולה תוך דגש על יחס אדיב ושירות מקצועי. נשמח לשמוע שאלות ולתת עצות והסברים בתחום המתכות והמסגרות. מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 052-2411819  או צרו קשר כאן. ונשמח להכיר ולהפוך אתכם ללקוחות מרוצים.

סגירת תפריט