סורגים לבית - השוואת מחירים

מגוון איכותי ומעוצב של סורגים לבית מברזל במחירים משתלמים

גרים בקומה עליונה ומבקשים להתקין סורגים בחלונות נגד נפילות? מתגוררים בקומה תחתונה ורוצים להתקין במחיר משתלם סורגים בחלונות הבית כדי למנוע פריצות? במסגריית המושב הוותיקה והמוערכת תזכו במענה שלם לצרכים אלו, עם מבחר איכותי של סורגים לבית מעוצבים ובטוחים. במסגרייה מציעים עבור סורגים לבית מחירים כדאיים במיוחד ומספקים אותם עם אחריות מקיפה.

סורגים איכותיים ובטוחים

מתוך תחושת אחריות כלפי לקוחותינו, אנו שמים דגש על ייצור סורגי ברזל באיכות גבוהה ביותר, המתבטאת במוצר בטוח העומד בכל דרישות תקני הבניה של מכון התקנים הישראלי.

כל סורג מתוכנן על ידינו בקפידה, בהתאמה מלאה לדרישות התקן, מאפייני המפתח בו הוא יותקן, מטרת התקנתו ואופן השימוש בו. כמו כן כל הסורגים שאנו מספקים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים עם רמות ביצוע וגימור ללא פשרות.

סורגי ברזל מעוצבים

אנו מציעים ללקוחותינו מבחר איכותי של סוגי סורגים בעיצובים שונים, ישרים או עם בטן, המותאמים לסגנון עיצוב הבית בחוץ ובפנים. סורגים אלו תורמים לחזות הבית וכך לקוחותינו זוכים במענה בטוח שהינו גם מעוצב ויפה, המותאם עבורם באופן מלא. ניתן לבחור סורגים בשלל צבעים, בצורות וזוויות שונות, עם סוגים שונים של קימורים ועבודות פרזול. זאת לצד עיצוב סורגים לבית בשלל סגנונות, ממראה סטנדרטי ועד סורגים בעיצוב ייחודי, עם התאמה לכל סגנון עיצוב כגון כפרי, קלאסי, מודרני, ים תיכוני, אוריינטאלי, וינטג', אורבאני, ועוד.

עלות סורגים לבית

אם תערכו עבור סורגים לבית השוואת מחירים תגלו שהמסגרייה שלנו מציעה עבור סורגים  לבית מחירים כדאיים במיוחד. יחד עם זאת, חשוב להבין כי עלות סורגים לבית אינה אחידה והיא משתנה בהתאם למאפייני הסורג המבוקש:

  • מידות  ועובי- כמו בעבודות נוספות בבית כך גם בסורגים המחיר מושפע מהגודל המבוקש, הנמדד במטרים, לרבות אורך הסורג וגובהו. גם עובי הסורגים משפיע על מחירם וככול שקוטרם יותר עבה כך הם יותר יקרים.
  • סוג סורג- סוג הסורג משפיע באופן ישיר על מחירו ולכן למי שמחפש סורגים לבית בזול כדאי לבחור בסורג ישר שמחירו מתחיל מ- 380 ₪ למטר. זאת לעומת סורגים עם בטן שמחיריהם מתחילים ב- 450 ₪ למטר. יש לציין כי סורגי בטון יותר יקרים מסורגים רגילים.
  • מורכבות העיצוב- ככל שמבקשים סורג שונה מהסטנדרט, עם עיצוב ייחודי, עבודות פרזול מורכבות והרבה עיטורים, כך המחיר יעלה בהתאם בגין צורך ברמה גבוהה של מיומנות והשקעת זמן ממושך בהכנת הסורג.
  • צביעה וגלוון- סורגים ניתן לצבוע ולצפות באופנים שונים המשפיעים על מחירם. כך למשל, יש הבדל בעלות של צביעת סורגים ביד לעומת צביעתם בתנור. כמו כן מחיר הסורג מושפע מסוג הגלוון שמצפה אותו, בין אם מדובר בגלוון קר היותר זול או גלוון חם היותר יקר.
  • קבוע או נפתח- יש הבדל בעלות של סורגים קבועים ונפתחים, כאשר בסורג נפתח המחיר עולה בגין הוספת מנגנון פתיחה, צירים ומנעול.

הזמנת סורגים לבית במחיר משתלם

להזמנת סורגים לבית במחיר כדאי ובאיכות חסרת פשרות, ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט