מעקות עץ למדרגות פנים

מעקות עץ למדרגות פנים

מעקה עץ לא חייב להיות עשוי כל כולו מעץ. ישנה בהחלט אפשרות לייצר מעקה שעשוי כל כולו עץ ללא שום נוכחות של חומר גלם אחר כמו ברזל או סוג אחר של מתכת, אבל ברובם המכריע של המקרים, מעקות עץ למדרגות פנים יהיו עשויים כמעט תמיד משילוב של ברזל עם עץ, ויש לכך סיבה טובה. מהו החיסרון של מעקות המיוצרים מעץ בלבד ומדוע נכון תמיד לשלב ברזל בכל מעקה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

מעקה מעץ בלבד – מתי ולמי זה יכול להתאים?

עץ הוא ללא ספק חומר הגלם הפופולארי ביותר והאהוב ביותר לריהוט ועיצוב פנים ויש לכך סיבה טובה. העץ הוא חומר גלם שמשקף בצורה המובהקת ביותר את תחושת הטבע, הוא יוצר תחושה חמימה, הוא מבודד היטב בפני חום וקור והוא גם חזק מאוד. יחד עם זאת, עבור פריטים שבהם ישנה חשיבות רבה ליציבות ולחוזק המבני תחת עומס גבוה, נדרשת כמות גדולה של עץ כדי להשיג את החוזק המבני הנדרש. בקורות העץ העבות והגדולות של פרגולות עץ אפשר לראות זאת בצורה מובהקת. גם מעקה לחדר מדרגות הוא פריט שמתפקד כפריט בטיחות וחייב להיות חזק ויציב, מה שמחייב שימוש בכמות גדולה של עץ. כמות גדולה של עץ, משמעותה מעבר מוגבל של אור ואוויר ואולי אפילו מראה מסורבל ומגושם שאינו מתאים לא לטעם האישי ולא לסביבת העיצוב. מתי זה כן יכול להתאים? בבתים גדולים ומרווחים במיוחד בהם גם מעקה גדול ועבה יהיה פרופורציונלי לשטח בו הוא מוצב. עבור מרבית הבתים זה פשוט לא המצב.

מעקות עץ למדרגות פנים בשילוב ברזל

מהסיבות שתיארנו לעיל, מרבית המעקות המותקנים בבתים פרטיים משלבים בתוכם קונסטרוקציה של ברזל עם מעטפת של עץ. מעטפת העץ יכולה להסתכם במשען יד מעץ לכל אורך המעקה והיא יכולה גם להוות מעטפת שלמה לכל חלקי המעקה, כשהעץ עוטף למעשה את קונסטרוקציית הברזל. שילוב זה מיועד ליצור את החוזק המבני הנדרש למעקה בכמות מינימלית של חומר גלם. עם טכניקות עיבוד הברזל הקיימות היום, ניתן ליצור עיצובים מרהיבים ביופיים, בהם גם הברזל משחק תפקיד עיצובי מכריע ובמקביל, נהנה מהשלמה של עץ, שמעניק את האווירה החמימה והטבעית שאנחנו כל כך אוהבים. מעקות אלה הם בדרך כלל דקים יותר, אינם מגושמים ומאפשרים מעבר חופשי של אור ואוויר בין הקומות מבלי לערער את החוזק המבני של המעקה ומבלי לפגוע בתפקידו החשוב כמעקה בטיחות.

אצלנו במסגריית המושב תוכלו להזמין מבחר גדול של מעקות בשילובים שונים של סוגי מתכת, סוגי עץ ושילוב של ברזל ועץ. מעקות עץ למדרגות פנים במסגריית המושב ניתנים להתאמה לסגנונות עיצוב מודרניים וכפריים גם יחד, ולכם ניתנת היד החופשית לקבוע בדיוק מה יהיה גוון והמרקם של כל רכיב במעקה. בתוך המעקה ניתן לשלב פרופילים מעוטרים בשלל תצורות ובכל היקף, לרבות מעקות ויקטוריאניים עמוסים בעיטורי ברזל עם מעטפת עץ מבריק, יוקרתי ומרהיב ביופיו. לקבלת מידע נוסף והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819 ונשמח לסייע לכם בכל שאלה ועניין.

סגירת תפריט