מעקה למדרגות חוץ

מדרגות החוץ בשביל הגישה לבית או בחצר הבית, זקוקות למעקה משלהן, גם מבחינה עיצובית, גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינה חוקית. כל גרם מדרגות חייב להיות מלווה במעקה בטיחות, שיאפשר שימוש בטוח במדרגות. ובכל זאת, הבחירה שלנו להתקין מעקה למדרגות חוץ היא לרוב בחירה שמקורה בצרכים עיצוביים וזה בסדר גמור. יחד עם זאת, בבחירת מעקות ברזל חוץ, חשוב מאוד לוודא שהמעקה שאתם בוחרים אכן מתאים לסביבת חוץ ואולי תופתעו לשמוע, שרבים לא מקפידים על פרט בסיסי זה.

מעקות חוץ מברזל – מהם המאפיינים בהם הם חייבים לעמוד?

כל פריט המוצב במרחבי חוץ הוא פריט שחייב להציג עמידות מלאה, או לכל הפחות גבוהה, בפני פגעי מזג האוויר ובכלל זה קרינת שמש ישירה, רטיבות, לחות, גשם ולא פחות מכך, רוחות חזקות. בשנים האחרונות מתרחשת תנועה מאסיבית של לקוחות מתחום הברזל לתחום האלומיניום שמציג לכאורה רמת עמידות גבוהה יותר בפני פגעי מזג אוויר אלה, אלא שבפועל, גם ברזל רגיל יכול להציג את אותה רמת עמידות בדיוק. לשם כך, נועד תהליך הגלוון, שמעניק לברזל את העמידות המיוחלת בפני פגעי מזג האוויר וזאת בנוסף לשכבת מגן, שכבת צבע מגנה ואפשרויות של הזמנת מעקה עשוי נירוסטה, שהיא המתכת העמידה ביותר בפני רטיבות. בשורה התחתונה, בהזמנת מעקה ברזל למדרגות חוץ, הדבר החשוב ביותר לוודא הוא שהברזל ממנו מיוצר המעקה הוא ברזל בעל עמידות מלאה לפגעי מזג האוויר – מגולוון, מצופה או פשוט נירוסטה.

מה לגבי מעקה עץ?

ובכן, גם בקטגוריית מעקות העץ, קיימות היום טכנולוגיות המאפשרות להגן על העץ מפני פגעי מזג האוויר, אלא שבפועל, גם עם הטכנולוגיות הללו, לא ניתן להעניק לעץ את ההגנה שתאריך את חייו לטווחים אליהם מגיע מעקה ברזל מגולוון. בנוסף לכך, מעקות עץ יכולים להיות יקרים הרבה יותר ועל אף שבתוך הבית, העץ יכול למלא תפקיד חשוב בעיצוב וביצירת אווירה, במרחבי חוץ זה עובד פחות ודווקא במרחבים אלה מציג הברזל יתרונות חשובים של חוזק מבני, אסתטיקה ועיצוב ואפילו מבנה מיטבי התומך במעבר של אור ואוויר.

היכן מזמינים מעקה למדרגות חוץ?

מעקות ברזל חוץ מהווים חלק מהקטגוריה הכוללת של עבודות ברזל או מתכת ולכן, הזמנה שלהם ניתנת לביצוע בכל מסגרייה המבצעת עבודות אלה. יחד עם זאת, לא כל מסגרייה שמבצעת עבודות ברזל, יודעת גם לייצר מעקות ולא כל מסגרייה שמייצרת מעקות, יודעת לייצר את המעקות בסטנדרטים הדרושים לכם. אם ראיתם גדר ברזל שהייתם שמחים להתקין גם בביתכם, תוכלו להיעזר בהמלצות מאנשים פרטיים על מסגרייה מתאימה. תוכלו גם לקבל חוות דעת מקצועית מאיש מקצוע שעובד באופן סדיר עם מסגריות ותוכלו פשוט לפנות למסגרייה שיודעת להציג בפניכם תיק עבודות של מעקות חוץ מברזל בסטנדרטים להם אתם מצפים ולא פחות חשוב מכך, ברמת המחירים המתאימה למסגרת התקציב העומד בפניכם.

מסגריית המושב מתמחה בכל סוגי עבודות הברזל ומציעה לכם את האפשרות להזמין כל סוג של עבודות ברזל לחללי פנים ומרחבי חוץ כאחד. אצלנו תוכלו להזמין מעקה ברזל למדרגות חוץ מתוך מבחר גדול של דגמי מדף המיוצרים על ידינו, או שתוכלו להזמין את המעקה שאתם רוצים, בעיצוב שאתם רוצים ובמפרט הטכני שאתם רוצים, בהתאמה אישית מלאה להעדפותיכם ובתמיכה מקצועית מלאה של הצוות המקצועי במסגריית המושב. רוצים לשמוע עוד או אולי כבר לדבר על הזמנה? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819 ונשמח להציג בפניכם את כל האפשרויות שאנו יודעים להציע ולסייע לכם בכל שאלה ועניין.

סגירת תפריט