מחיר מעקה נירוסטה

מעקה נירוסטה למדרגות ומרפסות

אם הדבר הראשון שקופץ לכם לראש כשאתם שומעים "מעקה נירוסטה", הם סירי הנירוסטה במטבח שלכם או דוכן הסלטים בפלאפליה השכונתית, אתם רוצים למחוק את התמונות האלה מהר מראשכם ולפנות אותו לכמה מהעיצובים היפים, האלגנטיים והמודרניים ביותר בעולם המעקות. נירוסטה היא מתכת מלאכותית, המיוצרת בתהליך תעשייתי שבו משולבים מספר סוגי מתכת במינונים שונים ליצירת מתכת חזקה, גמישה, בוהקת ועמידה מאוד בלחות ורטיבות. את הנירוסטה ניתן לייצר בכל תצורה שניתן לחשוב עליה לרבות מוטות, צינורות, לוחות, קימורים וכל תצורה גאומטרית אפשרית. יחד עם זאת, מעקות נירוסטה יכולים להיות מיוצרים מסוגים שונים של נירוסטה ובבחירת המעקה שלכם, בהחלט חשוב שתדעו מה אתם מזמינים.

סוגים של נירוסטה

הנירוסטה היא מתכת המיוצרת מתערובת של ברזל עם מתכות נוספות. שילובים של מתכות שונות עם הברזל ובמינונים שונים, יוצרים נירוסטה עם מאפיינים שונים. כך למשל, נירוסטה 201 מכילה ריכוז גבוה יחסית של מנגן, שמעניק לה ברק יוצא דופן אך הופך אותה לעמידה פחות בלחות ורטיבות. בנירוסטה 304 מחליף הכרום את המנגן, מה שפוגע מעט בברק אך מעניק עמידות גבוהה יותר בלחות. נירוסטה 316 מכילה חומר הקרוי מו, שמעניק לה עמידות גבוהה עוד יותר בקורוזיה ולחות. בהזמנת מעקה נירוסטה מחיר המעקה מושפע מאוד מסוג הנירוסטה שבאמצעותה הוא מיוצר. בהיבט זה חשוב לזכור שבהזמנת מעקות נירוסטה מחירים המוצגים לכם יכולים להיות שונים מאוד בין מעקות המיועדים לחללי פנים ובין כאלה המיועדים למרפסות, לחצרות ומרחבי חוץ בכלל. ככל שהנירוסטה עמידה יותר בחלודה, כך היא תהיה בדרך כלל יקרה יותר.

אומנות הנירוסטה

מאחר והנירוסטה היא מתכת מלאכותית המיוצרת בתהליך תעשייתי, ניתן ליצר אותה במגוון רחב מאוד של דגמים הנבדלים זה מזה בתכונות כמו עמידות בלחות, גמישות, חוזק, ברק וכדומה. כשאתם מזמינים מעקה נירוסטה מחיר למטר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים להשוות בין הספקים השונים, אבל אתם חייבים גם לבדוק את המקצוענות של הגורם ממנו אתם מבצעים את ההזמנה. ככל שתרצו עיצוב מורכב יותר, כך תידרש נירוסטה גמישה יותר. אם המעקה מיועד למרחב חוץ, תידרש נירוסטה עמידה יותר. אם מדובר במעקה בטיחות במרפסת, תידרש נירוסטה חזקה יותר. איש המקצוע שמתמחה בייצור מעקות נירוסטה, חייב להיות מסוגל לבחור עבורכם את הסוג המתאים ביותר, לא רק למעקה, אלא לכל חלק של המעקה, על מנת להבטיח שימוש בנירוסטה המתאימה ביותר לכל דרישה. יכולת זאת היא לא פחות מאומנות והיא לא פחות חשובה משיקולי העלות והמחיר.

במסגריית המושב תוכלו למצוא צוות מקצועי שחי את הנירוסטה מדי יום ביומו ויודע לסייע לכם בתכנון ועיצוב המעקה שלכם ובשימוש חכם בסוגי הנירוסטה השונים בכדי ליצור עבורכם את המעקה האולטימטיבי שישרת אתכם במשך עשורים ללא דופי וללא כתם חלודה אחד. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט