מעקה ברזל למדרגות חוץ

אחד התוספים החשובים והחיוניים לבטיחות כמו גם לנראות אלה הם מעקות- בחזית או בכניסה, בגינה או במרפסת, במדרגות שבחוץ או בפנים ובכל מקום שיש בו מקום לתמיכה- מעקה תמיד יהיה רלוונטי.

מעקות ברזל וזכוכית או ברזל ועץ יהוו את הבחירה הרווחת למעקות מעוצבים, בעוד שבמקביל מעקות ברזל לגינה יהווה את הבחירה הסטנדרטית. כמובן שכאשר מדובר על מעקות למדרגות בין אם אלו הן מדרגות חוץ או פנים, ההתכתבות של המדרגות עם המעקה שלהן הוא חיוני גם לבטיחות וגם לנראות של המבנה כולוץ

ייצור מעקה ברזל למדרגות חוץ

במסגריית המושב המתמחה בעבודות ברזל, מייצרים מעקות מברזל מגלוון עבור מדרגות חוץ ברזל כמו גם מדרגות פנים ולייעודים נוספים. תכנון מדרגות ברזל ואיתם מעקות שהינם מעוצבים, איכותיים, בטוחים ועמידים, עומדים בכל דרישות תקן מדרגות מברזל ומותאמים לכל תוכנית הנדסית ואדריכלית. כמו כן המעקות מוצעים בהתאמה מלאה לכל סגנון עיצוב מבוקש, מקלאסי ועד מודרני כאשר באתר תוכלו לראות דוגמאות מעקות ברזל וכמובן שאנחנו מציעים גם ייצור מעקות ברזל בהתאמה אישית על בסיס עיצוב מותאם באופן אישי.

למה דווקא מעקה מברזל?

מעקות עבור מדרגות ברזל חוץ נועדו לספק מענה בטוח ואסטטי למשתמשים במדרגות. למען מטרה זו מוצעים בימינו מעקות ממגוון חומרי גלם, ויש ביקוש מיוחד למעקות מברזל. הביקוש הרב עבור מעקה מברזל למדרגות חוץ וצרכים נוספים, כמו מעקה למרפסת או בריכה, נובע מהיתרונות המהותיים שחומר גלם זה מעניק. קודם כל מדובר בחומר חזק וקשיח, שבעיבוד וטיפול נכונים מחזיק מעמד שנים רבות תוך שמירה על חזותו המקורית. כמו כן ברזל הינו חומר גלם בעל נוכחות מרשימה אשר קל לעבדו בשלל אופנים וצורות ולהתאימו לכל סגנון עיצוב מבוקש ולכל סוג ומידה של מדרגות.

זאת ועוד, למרות קשיחותו של הברזל מדובר בחומר גלם שניתן להפיק ממנו פרטים מדויקים ומעודנים, אלגנטיים וחינניים, המותאמים לכל סגנון, מעיצוב פשוט ועד לעיצוב ייחודי ואומנותי. כך למשל, ניתן לעצב מעקות חוץ בסגנון מודרני עם קו ישר ונקי או כמעקה בסגנון כפרי עם קו מעוגל שופע פיתוחים ועיטורים. בנוסף, מעקות ברזל משתלבים נהדר עם מגוון חומרי גלם נוספים לרבות אבנים טבעיות, משטחי עץ, זכוכית ועוד.

דגשים בתכנון, ייצור ועיצוב מעקה למדרגות חוץ

בעת תכנון מעקה ברזל למדרגות חוץ מושם דגש על שורה ארוכה של גורמים המשפיעים על בטיחות, איכות וחזות המוצר הסופי. השילוב הנכון של כלל הגורמים הוא שמאפשר לתוצאה הסופית ולכן אנחנו מקפידים מאד על כל אחד מהשלבים שבדרך. העיקריים שבהם הינם:

  • ברזל מגולוון– מעקה למדרגות חוץ חייב להיות עשוי מברזל מגלוון, עם צביעה איכותית בת מספר שכבות המונעת היווצרות חלודה. זה התנאי שמאפשר להפיק מהברזל את המצופה ממנו, ומה שהופך אותו לחומר הבחירה המועדף לפתרונות כמו מעקות, מדרגות ועוד.
  • תכנון בטוח ונכון– את המעקה יש לתכנן באופן נכון ובטוח, מותאם לדרישות תקן ותוכניות הנדסיות ואדריכליות, באופן שיספק שימוש בטוח במדרגות חוץ, ולפי למאפייני וצרכי בעליו. הבטיחות למעשה עומדת מעל הכל והיא מהווה את הפרמטר החשוב ביותר במהלך תכנון, ייצור והתקנה של מעקות, מדרגות וכיוצא בזה.
  • עיצוב– את המעקה יש לעצב עם התאמה הרמונית לסגנון מבוקש או קיים תוך התחשבות באלמנטים נוספים במרחב, כמו חזות הבית, תאורה, ריהוט חוץ, שבילים וכו’. כמובן שהמעקה הוא בלתי נפרד מגרם המדרגות כאשר הוא משרת אותם, וגם אם הוא מתוכנן בנפרד מהן- השילוב שבין השניים הוא החיוני ביותר ליצירת ההרמוניה הויזואלית בסביבה.
  • ייצור– בכדי לזכות במעקה איכותי, בטוח, עמיד ומרשים, יש לייצרו בקפידה עם רמה גבוהה ביותר של דיוק, עבודות ריתוך מלאות וברמת גימור מושלמת. אנחנו מתמחים בתכנון, עיצוב וייצור של פתרונות מתכת, פרופילים, מעקות, מדרגות וכל יתר הפתרונות הנחוצים מברזל. הניסיון העשיר והמיומנות הנרכשת מהוות יתרון משמעותי בביצוע העבודה ורמת האיכות שלה.

שדרוג המעקה למרפסת

מעקה ברזל מגולוון מתאים לא רק כמקור תמיכה למדרגות פנים או חוץ כפי שמקובל לחשוב עליו בדרך כלל, ויש לו שימוש משמעותי ביותר גם במרפסות פנימיות וחיצוניות. אף על פי שבמקרים של בניינים משותפים יש צורך לשמור על אחידות חזותית ולהקפיד שמעקה המרפסת יהיה זהה לשאר המרפסות, אנשים רבים בוחרים להגביה את מעקה המרפסת הקיים או לשנות מעט את המבנה הקיים, בעיקר למטרות בטיחות ולעיתים גם למטרות עיצוב ונוי. שירותי עיצוב מעקות מברזל ניתן לקבל במסגרת שירותי המסגריה, כאשר אנחנו עובדים גם עם סקיצות קיימות, כך שאם אתם עובדים עם מעצבים מטעמכם, אין שום מגבלה שתגיעו עם עיצובים מוכנים ליצירת העבודה הסופית על בסיסם, ובהתאם כמובן למגבלות החומר וטכניקות העבודה השונות.

הזמנת מעקה למדרגות חוץ

להזמנת מעקה ברזל למדרגות חוץ, קבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט