עבודות נירוסטה

אם גם אתם מחפשים אחר מסגרייה מקצועית שתעשה עבורכם עבודות נירוסטה מקצועיות ברמת גימור איכותית אז הגעתם למקום הנכון.

מסגריית המושב מתמחה בעבודות נירוסטה שונות כמו מעקות נירוסטה, סולמות נירוסטה, שולחנות נירוסטה, מאחזי יד נירוסטה, עבודות מיוחדות מנירוסטה, סבכות נירוסטה, רהיטי נירוסטה וכדומה.

עבודות שאפשר לבצע עם נירוסטה

לפניכם מספר דוגמאות לעבודות נירוסטה שונות המוצעות בשוק המקומי והבינלאומי:

רהיטים– נירוסטה הינה מתכת קלת משקל ועמידה, בעלת חזות מבריקה ונקייה, אידיאלית לתכנון, עיצוב וייצור רהיטים עכשוויים. כך למשל, שימוש נפוץ בנירוסטה הינו עבור מסגרות ורגלי שולחנות וכיסאות, כבסיס למדפים ועוד.עבודות נירוסטה

שולחנות נירוסטה– שולחנות נירוסטה תעשייתיים נפוצים במשק בהיותם קלי משקל ונוחים לשימוש. כמו כן ניתן לנייד שולחנות אלו על ידי חיבור גלגלים לרגליהם. 

משטחי עבודה– נירוסטה היא חומר גלם עמיד, חלק ואחיד, קל משקל, שקל לנקותו, שאינו מחליד ועם רמת רגישות נמוכה ביותר לחומרים אחרים. לכן היא מבוקשת עבור משטחי עבודה שונים, בין היתר במטבחים, מעבדות, מרפאות, מפעלי מזון, מפעלי תרופות ועוד.

מאחז יד ומעקות – תכונות של חוזק ועמידות הופכות את הנירוסטה לחומר גלם מעולה עבור ייצור מעקות ומאחזי יד לחדרי מדרגות ומרפסות.

מטבחים– בזכות נוחות עבודה ושמירה על רמה גבוהה של סטריליות והיגיינה, נירוסטה משמשת לייצור מטבחים תעשייתיים וגם פרטיים. בעזרת חומר זה ניתן ליצור משטחי עבודה, כיורים, ארונות, מדפים, שולחנות ועוד. כמו כן, בגין החזות המודרנית, המבריקה והנקייה מטבחי נירוסטה הפכו למבוקשים גם במגזר הפרטי.

חיפוי קירות – בימינו מעצבי פנים רבים בוחרים לחפות קירות עם נירוסטה, כאשר הברק שלה תורם ליצירת תחושה של מרחב יותר גדול ופתוח. בדרך כלל מדובר בקיר אחד או חלק מקיר, וכן בחיפוי של עמודים, חדרי אמבטיה וכדומה.

מסועים– באמצעות נירוסטה ניתן לייצר מסועים למפעלים במגוון סוגים, מידות ומאפיינים, כמו מסוע גלילים, שרשרת ועוד.

מכונות תעשייתיות– נירוסטה משמשת גם עבור בניית מכונות תעשייתיות שונות וחלקי מכונות זאת לפי הזמנה.

הזמנת עבודות עם נירוסטה

הזמנת עבודות מנירוסטה מקצועיות ואיכותיות, מתחילה בתכנון נכון של העבודה על כל פרטיה בהתאם למפרט הנדסי, תוכנית אדריכלית, דרישות הלקוח ודרישות החוק. כמו כן, חשוב להבין במדויק את צרכי השימוש המצופים מעבודת הנירוסטה וכך להבטיח קבלת מוצר חזק ועמיד.

הזמנת עבודות נירוסטה

להזמנת עבודות נירוסטה, לעוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה בטלפון 052-2411819 או במייל kirilshkolnik96@gmail.com.

עוד יכול לעניין אתכם: מדרגות ברזל חיצוניות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
סגירת תפריט