מעקות למדרגות

על מעקות מעוצבים למדרגות מברזל

במסגריית המושב יספקן לכם מעקבות מעוצבים למדרגות חוץ ופנים מברזל, בהתאמה אישית מלאה ועם רמה גבוהה ביותר של ייצור והתקנה, בהתאם לדרישות החוק והתקן ותוכניות הנדסיות ואדריכליות. כל זאת עם הליך מקצועי המקפיד על איכות חומרי גלם, הליכי ייצור, עיצוב, גימור והתקנה.

היתרונות של מעקות ברזל

מעקות ברזל היו ועודם פתרון בטיחות ועיצוב מבוקש בקרב אנשי מקצוע ולקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. הביקוש לסוג זה של מעקות נובע מאיכות הברזל והיותו חומר גלם שאינו תופס הרבה נפח, שמאפשר זרימת אוויר וחדירת אור, שהינו קשיח, חזק ועמיד לאורך זמן, שומר על חזותו המקורית ואשר קל לנקותו וכמעט אינו נדרש בתחזוקה. יתרה מכך, מעקות ברזל שעברו הליכי גלוון מקצועיים עמידים לאורך זמן גם בתנאי חוץ מפני פגעי מזג אוויר שונים. ואם לא די בכך, למרות שמעקות מברזל אינם תופסים הרבה נפח יש להם נוכחות מרשימה, יוקרתית וייחודית וניתן לעצב אותם בכל צורה וסגנון מבוקש.

 

מעקות ברזל איכותיים ובטוחים

מעקות למדרגות מברזל כפי שאנו מייצרים, מספקים אלמנט ברמת בטיחות גבוהה ביותר, המונע נפילה בעת שימוש במדרגות. רמה גבוהה זו של בטיחות מבוססת על נקודות תמיכה ואחיזה נכונות ועמידות, לצד גובה ומרווחים נכונים של המעקה. כמו כן אנו מייצרים מעקות ברזל איכותיים לפי הזמנה, בהתאמה מלאה לכל מידה ומפרט מבוקש. איכות חומרי הגלם והעבודות שלנו, עם רמות גימור גבוהות וצביעה איכותית מוקפדת, מבטיחה קבלת מעקות יציבים ועמידים ביותר לאורך זמן, גם אם הם נדרשים להתמודד עם תנאי חוץ כמו גשם או שמש.

מעקות מעוצבים למדרגות

עימנו תזכו לא רק למעקות בטוחים ועמידים אלא גם למעקות מעוצבים למדרגות חוץ או פנים שתורמים לחזות הבית. אנו מספקים מעקות למדרגות בכל סגנון עיצוב מבוקש, עם התאמה לכל חומר גלם, בין אם כפריט משלים או ניגודי. כך למשל, לחלל מודרני יכול להתאים מעקה עם קו ישר ונקי, ואילו מעקות מעוטרים ומעוגלים יתאימו לבית בסגנון עתיק, כפרי או קלאסי. בנוסף ניתן לעצב מעקות בעוד מגוון סגנונות כמו אקלקטי, תעשייתי, אורבאני, ים תיכוני וכו'. בעת עיצוב מעקות מברזל מושם גם דגש על מרקם וגוון המעקה, היכול למשל להיות בעל חזות טבעית, מבריקה, מלובנת, עתיקה ועוד. בנוסף, מעקות ברזל משתלבים נהדר עם מגוון חומרי גלם אחרים, בין אם אבן, שיש, קרמיקה, עץ או זכוכית.

הזמנת מעקות למדרגות

להזמנת מעקות מעוצבים למדרגות, לעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה בטלפון 052-2411819

מעקות ברזל
סגירת תפריט