מעקה ברזל למדרגות פנים

תכנון מעקה ברזל למדרגות פנים

מעקה ברזל למדרגות פנים הינו אלמנט בטיחותי ומעוצב שמספק תמיכה ומונע נפילה. במסגריית המושב הוותיקה והמוערכת מתמחים בכל סוגי עבודות המסגרות, בכל רמת מורכבות ועבור כל תוכנית אדריכלית והנדסית. בין היתר בחברה מייצרים מעקות ברזל למדרגות פנים בטיחותיים, עמידים ומעוצבים, המסופקים בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל צורך, עם שירות מקצועי, יעיל ואדיב.

האיכויות של מעקה מברזל

בחירה במעקה מברזל למדרגות פנים כפי שיש לנו להציע, תעניק לכם מוצר בטוח, חזק, עמיד  ואיכותי, עם עיצוב ייחודי ונוכחות מרשימה, שישרת אתכם שנים רבות וטובות. בהיות הברזל חומר גלם חזק, שקל לעבד אותו, בחירה במעקות מחומר זה פותחת אינספור אפשרויות עיצוב, מקלאסי ועד מודרני. בנוסף, מעקות ברזל משתלבים נהדר עם כל חומר גלם אחר, במעקה או בחדר המדרגות, לרבות אבנים טבעיות, שיש, עץ וזכוכית.

מעקות ברזל למגוון צרכים

מעקה מברזל יכול לשמש למגוון צורכי פנים בין אם כמעקה בדירה, מעקה חדר מדרגות, מעקות למשרדים ועוד. הבחירה במעקות ברזל מעניקה מענה בטוח, יציב, חזק ועמיד, לצד חזות אסטטית וייחודית. כמו כן מעקה ברזל הינו בראש ובראשונה פריט הנדסי לכל דבר, השם דגש על בטיחות השימוש במדרגות, וזאת מעצם היותו מבוסס על חומרי גלם איכותיים, מתוכנן בקפידה עם גובה, זוויות ורווחים נכונים, בהתאם לדרישות התקן ועם התקנה מקצועית מדויקת ואיכותית.

דגשים בתכנון מעקה למדרגות

בכדי להבטיח קבלת מעקה למדרגות פנים מעוצב, איכותי ובטוח, מושם דגש על הגורמים הבאים:

  • בטיחות– המעקות יתוכננו בהתאם לדרישות ותקנות החוק, עם התאמה לתוכנית הנדסית ואדריכלית ובאופן שיבטיח קבלת מוצר בטוח ועמיד לאורך זמן.
  • צרכי משתמש– בכדי להבטיח את בטיחות מעקה למדרגות פנים יש להתאימו לצרכי משתמשיו, בייחוד אם מדובר בבית עם קשישים, בעלי מוגבלויות או ילדים, בין היתר בעזרת נקודות אחיזה נוחות שמונעות נפילה.
  • עיצוב– בהיותו פריט דומיננטי במרחב הביתי מושם דגש מיוחד על עיצוב מעקה הברזל עם שילוב נכון של חומרים וצורות עיצוב, והתאמתם לחדר המדרגות וסגנון עיצוב הבית בין אם כמעקה מודרני בקו נקי וישר, מעקה כפרי עם אלמנטים מעוגלים, מעקה קלאסי עם פיתוחים מושקעים או כל סגנון אחר.
  • התאמה אישית– במרבית המקרים מעקות ברזל למדרגות פנים מיוצרים בהתאמה אישית למידות נדרשות ועיצוב מבוקש.

הזמנת מעקה למדרגות פנים

להזמנת מעקה ברזל למדרגות פנים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם מסגריית המושב שבמושב עזרייה בטלפון 052-2411819.

סגירת תפריט