מאחז יד

מאחזי יד למדרגות

כל  גרם מדרגות חיצוני או פנימי בבית, בעסק או מוסד, נדרש במאחז יד בטוח ותקני המקל את השימוש במדרגות ומונע נפילות. 

אנחנו, מסגריית המושב, מציעים לכם מאחזי יד למדרגות במחיר משתלם, בעיצוב אישי ואיכות חסרת פשרות, השמה דגש על בטיחות ועמידות המוצר. על מאחזי יד למדרגות ומאפייניהם השונים יוסבר בקצרה להלן.

חשיבותם של מאחזי יד

מאחזי יד הינו פריט חיוני בכל חדר מדרגות המספק מענה בטיחותי, מסייע לרדת ולעלות במדרגות ומונע נפילות. ככאלו מאחזי יד נדרשים להיות איכותיים, יציבים ועמידים ולעמוד בדרישות החוק ובנתוני תוכנית הנדסית. הם נדרשים לספק למשתמשים בהם אחיזה נוחה ויציבה ולהתאים למאפייניהם השונים, בין אם מדובר בקשישים, בעלי מוגבלויות, ילדים וכדומה. כמו כן, החוק דרוש שמאחז יד יהיה לכל הפחות בגובה של תשעים ס"מ.

עיצוב מאחזי יד

לצד דגש על בטיחות מאחז היד, בימינו יש חשיבות רבה גם לעיצובו מעצם היותו פריט דומיננטי במרחב היכול להשפיע על חזות ואווירת החלל. את מאחז היד ניתן לעצב בימינו משלל סוגי חומרים ועיצובים, עם התאמה מלאה לסגנון הרצוי. כך למשל, ניתן ליצור מאחזי יד מנירוסטה, ברזל או עץ, כאשר לכל חומר גלם איכות וחזות ייחודית משלו. כמו כן המאחז יכול להשתלב כחלק עליון של מעקה מדרגות או לעמוד בפני עצמו כשהוא מחובר לקירות חדר המדרגות. העיצוב של מאחז היד נדרש להתאים לסגנון החלל שעוטף אותו, ולהשתלב בתוכו באופן הרמוני ואף להעצים אותו.

יתרונות מאחז יד

היתרון שלו הוא שלא מדובר רק במעקה, אלא באמצעי בטיחות אמין, יציב ועמיד.

יש לתכנן אותו על פי דרישות התקן של מכון התקנים הישראלי ובהתאמה מלאה לצרכי העיצוב של הלקוח. את מאחזי היד ניתן לייצר מנירוסטה, ברזל וניתן לשלבם עם חומרי גלם אחרים כגון עץ.

אנו במסגריית המושב נדאג לייצר עבורכם את מאחז היד בצורה הכי איכותית שיש, אנו מתגאים בעבודת האיכות שלנו שמבוצעת ברמה המקצועית ביותר ובגימור הטוב ביותר.עיצובים של מאחזי יד

קודם לכן סיפרנו לכם שהפריט הזה שנקרא מאחז יד הוא בעצם מוט, אלא שלא מדובר בסתם מוט, אלא במוט שיכול להגיע בכל עיצוב שניתן להעלות על הדעת. את המאחז ניתן לייצר משלל חומרי גלם כמו נירוסטה, ברזל, אלומיניום או עץ וניתן לייצר אותו בשלל קימורים, תצורות, סלסולים ושיפועים. בבחירת מאחז יד מחיר הוא ללא ספק פרמטר חשוב שיכול להכריע את הבחירה, אלא שמעבר לנושא המחיר, חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים את המאחז המתאים לכם ביותר גם מבחינה עיצובית, גם מבחינה בטיחותית וגם מבחינה מבנית. ברמה העיצובית והבטיחותית הדברים ברורים למדי. ברמה המבנית, חשוב לוודא שהמאחז מיוצר מחומר גלם מתאים למקסימום עמידות וחוזק, במיוחד אם הוא מיועד למרחבי חוץ החשופים לפגעי מזג האוויר.

בחירת מאחז יד

בעת בחירת מאחז יד למדרגות יש לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים הקשורים לעמידה בדרישות התקן, בטיחות, יציבות, נוחות שימוש ואסטטיקה. לשם כך יש לבחור במאחז המבוסס על חומרי גלם איכותיים, עם הליכי ייצור וגימור מקצועיים ברמה גבוהה ביותר של איכות ודיוק, ועם התאמה מלאה לנתוני המבנה ודייריו. כמו כן אפשר לבחור בין מגוון סוגי חומרי גלם למאחזים, לרבות נירוסטה, ברזל ועץ. בנוסף, יש לתת את הדעת לאופן התקנת המאחז בחדר המדרגות והיותה בטוחה, יציבה, עמידה ואסטטית.

התקנת מאחז יד

התקנת מאחז יד אפשרית על גבי חלקו העליון של חדר המדרגות, עם חיבור ישיר לקיר חדר המדרגות או על גבי עמודים התומכים במאחז. בעת התקנת מאחז יש לתכנן בקפידה את נקודות החיבור שלו באופן שיבטיח את יציבות ועמידות המוצר. בנוסף, גובהו של מאחז יד נדרש להיות במדרגות תשעים ס"מ לכל הפחות, והוא נבחן מהקצה העליון שלו עד לקצה המדרגה. זאת בעוד שבחלק הישר של המדרגות גובה מאחז יד נדרש על פי תקן להיות לפחות 1.05 מטר, והוא נמדד מהקצה העליון של המאחז לקצה השטח הישר של המדרגות.

הזמנת מעקות למדרגות

במסגריית המושב תוכלו להזמין מאחז יד בכל עיצוב, מכל סוג של מתכת וחומר גלם ובתמיכה מקצועית מלאה של צוות המסגרייה.

לפרטים נוספים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-2411819.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
סגירת תפריט